لیست کلیه امکانات موجود در سامانه ارسال پیام کوتاه ساپ
امکانات سامانه
امکانات پاسخگوی خودکار
امکانات بخش ارسال
  • + -

    فضای کاربری کاملا فارسی

    شما به سادگی و فقط با کمی دقت می توانید نحوه کار با قسمتهای مختلف سامانه را بفهمید . در صورتی که مشکلی هم داشته باشید از فایلهای راهنمای سامانه می توانید استفاده کنید .
  • + -

    راهنمای متنی و راهنمای تصویری سامانه

    در صورتی که نیاز به راهنمایی داشته باشید میتوانید از فایل راهنمای سامانه استفاده نمایید که این فایل هم به صورت متنی و هم به صورت تصویری موجود می باشد .
  • + -

    پشتیبانی 24 ساعته

    شما در طول روز می توانید با تماس با دفتر شرکت و در شبها از طریق تیکت میتوانید مشکلاتتان را مطرح نمایید تا مشاوران و کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما باشند .
  • + -

    شمارشگر

    کانتر یا شمارشگر که در سامانه در زیر مکان نوشتن پیامک قرار دارد کارش نمایش میزان کاراکتر های باقی مانده برای یک صفحه پیامک و تعداد صفحات پیامک ما میباش. یعنی نمایش می دهد که پیامی که نوشته ایم یک صفحه شده یا بیشتر شده و یا چند حرف مانده تا یک صفحه بشود. در این حالت امکان اینکه ما
  • + -

    ارائه سامانه به صورت کاملا اختصاصی و دائمی

    سامانه های شرکت ساپ تماما به صورت اختصاصی و دائمی ارائه میگردد سال جدید مجددا هزینه سامانه از کاربران دریافت نمیگردد تنها سالانه کاربران هزینه ای بین 10.000 تومان تا 19.000 تومان جهت پشتیبانی سالیانه پرداخت می نمایند .
  • + -

    شماره مشترک عمومی

    بر روی تمامی سامانه ها یک شماره مشترک جهت ارسال وجود دارد .
  • + -

    شماره اختصاصی رایگان

    بر روی تمامی پنلها یک شماره رایگان با پیش شماره 3000 وجود دارد .
  • + -

    ارائه گزارش پیامهای ارسال شده و ارسال نشده

    در سامانه بعد از ارسال تعداد پیامهای ارسال شده و نشده اعلام میشود و شما میتوانید فایل اکسل گزارش ارسالتان را نیز دریافت کنید. در این فایل تمام شماره هایی را که انتخاب نموده اید را نمایش داده و جلوی هرکدام درج شده که پیامک به این شماره ارسال شده یا نشده .
  • + -

    بازگشت هزینه پیامکهای ارسال نشده

    بیامکهایی که به هر دلیلی ارسال نمی گردند هزینه آنها به حساب سامانه بر میگردد. . از حساب شما به تعداد پیامکهایی که ارسال میگردد شارژ کم میشود
  • + -

    شارژ حساب

    در این بخش از سیستم شما میتوانید سامانه ی خود را از روش های مختلف بانکی به هر مبلغی که میخواهید شارژ نمایید.
  • + -

    گزارش مالی

    در این بخش شما میتوانید لیست تمام گزارشات پرداختی خود را بر اساس وضعیت پرداختی مثلا از چه بانکی پرداخت شده ،همچنین وضعیت زمانی و مبلغی را مشاهده کنید. ضمنا بازگشت هزینه پیامکهای ارسال نشده را در این قسمت میتوانید مشاهده نمایید .
  • + -

    مشاهده پروفایل و تعرفه ها

    چنانچه بخواهید مشخصات یا پروفایل خود و همینطور قیمت و تعرفه ی پیامک های خود را مشاهده نمایید به این بخش مراجعه می نمایید
  • + -

    تغییر رمز عبور

    برای تغییر رمز سامانه خود به این بخش مراجعه نمایید
  • + -

    پشتیبانی و ارسال تیکت

    چنانچه در نحوه استفاده از پنل یا ارسال و دریافت پیامک های خود مشکلاتی از طرف سامانه بوجود آید شما میتوانید با ارسال تیکت پشتیبانی در این بخش نوع موضوع مورد بررسی ودرجه اهمیت آن را به پشتیبانی سامانه ارسال نمایید.
  • + -

    ارسال مدارک

    بعد از اینکه شما یک پنل از ما خریداری کردید ویک کاربری جدید برای خود ساختید برای اینکه بتوانید از این پنل استفاده کنید و ارسال و دریافت پیامک داشته باشید باید مدارک خود را از جمله کپی کارت ملی،شناسنامه ، قبض تلفن ثابت و...جهت ثبت نام و فعال شدن سامانه خود را به واحد مدیریت ارسال کنید .
  • + -

    بخش پیشنهادات شما

    در بخش"پیشنهاد شما" شما هم میتوانید نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف با واحد مدیریت در جریان بگذارید.
  • + -

    بخش پشتیبان گیری و نرم افزارهای کاربردی

    در این قسمت برای تمامی کاربران دو نرم افزار مرورگر فایر فاکس و کروم برای ورود به سامانه و دو برنامه team viwer , ammyy برای ارتباط با کاربران قرا داده شده . که شما در صورت نداشتن این برنامه ها برروی کامپیوتر خود میتوانید به صورت رایگاننسخه جدید این نرم افزارهارا دانلود نمایید
  • + -

    سیستم هدیه

    در صورتی که بخواهیم به مشتریان و یا کاربرانمان در قبال استفاده از خدمات و یا محصولات خود جوایزی را اختصاص بدهیم از سیستم هدیه استفاده مینمایییم . به طور مثال شرکت های اینترنتی و شبیه آن ، بمنظور تبلیغات ، می توانند با تعیین کردن کلمه هایی برای مشتریان ، و تعیین هدایایی در ازای ارسال این کلمه های تعیین شده، از طرف مشتریان به سامانه شرکت از خدمات این سیستم استفاده نمایند.
  • + -

    پاسخگوی خودکار

    این ابزار یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد میباشد که با استفاده از آن، با انجام یک سری تنظیمات ساده سامانه شما می تواند به صورت خودکار پاسخگوی سوالات مشتریان و یا کاربرانتان باشد . بطور مثال با ارسال عدد 1 به سامانه، سامانه لیست خدمات یا محصولات را برای مشتری ارسال مینماید .
  • + -

    سیستم نوبت دهی

    شما در هر موقعیت شغلی که هستید مثلا پزشک ،وکیل ،مدیر و ...با استفاده از این امکانات مخاطبان شما میتواند بجای تماس تلفنی یا مراجعه ی حضوری تنها با یک پیامک ساده برای ملاقات با شما وقت ملاقات بگیرند و سامانه در زمانی که شما تعیین میکنید به ترتیب به مراجعه کنندگان به فاصله زمانی مشخصی وقت قبلی داده وتاریخ و زمان ملاقات را به صورت خودکار به آنها اعلام میکند.
  • + -

    منشی عضویت

    با اضافه شدن این امکان، مخاطبان سامانه شما می توانند با ارسال پیامک، عضو دفترچه تلفن شما شوند.آنچه که منشی عضویت سامانه ما را متمایز می نماید، امکانات کم نظیری مانند سهولت ذخیره با نام و ذخیره خصوصیات بیشتر مخاطب به ترتیب مورد نظر شما و همچنین امکان لغو عضویت از جانب مخاطب می باشد.
  • + -

    ایجاد سیستم ایمیل

    از این بخش می توانید برای ارسال ایمیل به صورت خودکار استفاده نمایید. به این صورت که مخاطبین شما باید ایمیل خود را بعد از حرف @ به شماره سامانه شما ارسال کنند و سپس متن آماده شده توسط شما در این بخش به صورت خودکار برای آنها ارسال خواهد شد.
  • + -

    ارسال سریع

    این ابزار اصلی ترین و قویترین ماژول این پنل است که با امکانات نتنوعی که دارا می باشد می توان تمامی ژیامهای خود را از روشهای مختلف به شبکه ها و مناطق گوناگون ارسال نمود
  • + -

    ارسال از دفترچه تلفن

    در این بخش شما میتوانید به تمامی شماره ها و گروههایی که ازقبل در سامانه خود تعریف کرده اید تنها یا زدن یک تیک در یک لحظه پیامک خود را ارسال نمایید
  • + -

    ارسال از طریق دکلهای ایرانسل BTS

    در این نوع از ارسال، این امکان به شما داده خواهد شد،که به شماره های ایرانسل یک محله، یک منطقه، یک شهر و یایک استان از طریق آنتن مخابراتی یا همان دکل ایرانسل موجود در منطقه مورد نظر ارسال انجام دهید.ضمنا پیام شما تنها به شماره هایی ارسال می شود که حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از زمان ارسال در منطقه مورد نظر حضور داشته و شماره آنها فعال بوده است.
  • + -

    ارسال بر اساس سن و جنسیت

    با استفاده از این امکانات شما به شماره های هر منطقه یا شهری که مورد نظرتان است بر اساس نیاز شغلیتان به تفکیک جنسیست و سن پیام ارسال نمایید. بطور مثال: انتخاب شماره خانومهای سن 20 تا 30 سال در شهر مورد نظر تان
  • + -

    ارسال منطقه ای به شماره های ایرانسل

    شما از طریق این ابزار میتوانید به شماره های ایرانسل موجود در یک منطقه خاص پیامک ارسال نمایید .
  • + -

    ارسال به شماره های همراه اول بر اساس کپستی منطقه

    اگر نیاز باشد که شما به ساکنین یک محله یا خیابان خاص در شهر مورد نظرتان پیامک ارسال نمایید از طریق این بخش میتوانید با درج کد پستی آن منطقه یا خیابان پیامک خود را به ساکنین آن منطقه ارسال نمایید
  • + -

    ارسال منطقه ای کشوری

    در این بخش شما به بانک شماره تلفنهای دائمی و اعتباری همراه اول کل کشور دسترسی دارید. که شما میتوانید شهر و استان مورد نظر را مشخص نموده و با ارسال کلی به شماره های دائمی و اعتباری و یا ارسال به یک پیش شماره خاص پیامکهایتان را ارسال نمایید .
  • + -

    ارسال بر اساس دسته بندی مشاغل

    در این بخش شما به شماره های اصناف و مشاغل مختلف کشور به صورت تفکیک شده در سترسی داشته و میتوانید به هر صنفی که مدنظرتان است پیامک ارسال نمایید
  • + -

    ارسال به محله ای خاص

    در این بخش از سامانه شما می توانید از دو طریق منطقه ای(نام منطقه مورد نظرتان را درج مینمایید و سیستم تعداد شماره های موجود در منطقه را اعلام می نماید ) و کد پستی (درج 5 رقم اول کدپستی منطقه مورد نظر سیستم شماره های موجود در منطقه را اعلام می نماید ) پیام خود را ارسال نمایید
  • + -

    ارسال از طریف فایلهای txt و csv

    در صورتی که شما قبلا شماره های مورد نظرتان را در فایل txt یا csv ذخیره نموده اید . میتوانید با معرفی این فایلها به سیستم به شماره های مود در آنها پیامک خود را ارسال نمایید.
  • + -

    ارسال با کلمات کلیدی

    اگر بخواهیم نام یا مشخصات افرادی که به آنها پیام میفرستیم نیز در پیامکی که برایشان ارسال می کنیم ذکر گردد از این روش برای ارسال استفاده می کنیم .
  • + -

    ارسال بین المللی

    ابزاریست برای ارسال پیام به شماره های خارج از کشور
  • + -

    ارسال به صورت کارت ویزیت

    این امکان که بیشتر برای صاحبان مشاغل گوناگون مانند آموزشگاهها ، مطب پزشکان ، آژانسها و.. کاربرد داردبدین صورت که می توانند نام و شماره تلفن خود یا محل کارشان را در گوشی دیگران ذخیره نمایند
  • + -

    ارسال به صورت WAP

    ارسالیست مشابه MMS برای ارسال فایلهای صوتی و تصویری که در این ارسال هزینه پیامک را شخص گیرنده پرداخت می نماید نه شما که پیام را ارسال نموده اید
  • + -

    ارسال نظیر به نظیر

    در تمامی ارسالها ما یک متن را به چندین شماره در یک لحظه ارسال می نماییم اما در ارسال نظیر با نظیر میتوانیم چندین متن متفاوت را به چندین شماره در یک لحظه ارسال نماییم . مثل زمانی که میخواهیم لیست حقوقی متفاوت همه کارمندانمان را به آنها اعلام نماییم
  • + -

    ارسال به صورت زماندار

    با استفاده از این ابزار میتوانیم سیستم را تنظیم نماییم که متن مارا در زمان دیگری به صورت خودکار به کسانی که می خواهیم ارسال نماید و بدون اینکه نیاز باشد که وارد سامانه شویم سامانه در زمانی که ما تعیین می نماییم پیامهای ما را به مخاطبانمان ارسال مینماید .
  • + -

    ارسال به صورت MMS

    از این نوع ارسال بیشتر برای ارسال فایلهای صوتی و یا تصویری استفاده می شود
  • + -

    ارسال به کد پستی از روی نقشه

    در این قسمت بر روی نقشه کد پستی مناطق مختلف شهر مورد نظر در ج گردیده که شما میتوانید با مشاهده کد پستی منطقه مورد نظر در به آن منطقه بر اساس همان شماره کد پستی پیامک ارسال نمایید .
امکانات بخش مسابقات و نظر سنجی
صندوق انتقادات و پیشنهادات
مدیریت رویدادها
  • + -

    نظر سنجی و گراف آماری

    شما میتوانید نظرات مشتریان ، مخاطبان خود را در مورد کیفیت محصولات ، خدمات ، عملکرد پرسنل و یا هر مورد دیگری که نیاز داشته باشید به صورت پیامکی دریافت نمایید . و نتیجه کلی نظر سنجی را در سیستم به صورت یک جدول آماری مشاهده نمایید .
  • + -

    مسابقه و قرعه کشی

    شما بر اساس نوع شغلی که دارید میتوانید مسابقات پیامکی با اهداف علمی ،فرهنگی ،بالا بردن سطح علمی و تخصصی کاربران و کارگران و یا ایجاد یک فضای مفرح و... ترتیب داده که با مطرح کردن یک سوال و مشخص کردن چند کلمه کلیدی و پاسخ آن و همینطوربا مشخص کردن زمان و تاریخ مسابقه علاقمندان زیادی را به این مسابقات دعوت کنید. سپس به صورت خودکار سیستم از بین جوابهای صحیح تعداد افرادی که شما میخواهید را به قید قرعه انتخاب و شما می توانید به رسم یادبود جوایزی را به آنها اختصاص دهید . مانند مسابقات پیامکی برنامه های تلوزیونی
  • + -

    تعریف واحد و بخش برای صندوق انتقادات و پیشنهادات

    برای استفاده از صندوق انتقادات و پیشنهادات شما ابتدا واحد و یا بخشی که میخواهید انتقادات و پیشنهادات مخاطبانتان را در مورد آن بدانید تعریف نموده و کلمه یا عددی را برای تفکیک آن از دیگر بخشها تعیین مینمایید در ضمن شما میتوانید برای یک بخش چند کلمه کلیدی تعریف کنید که کلمات کلیدی متعدد را فقط با Enter جدا سازی کنید . مخاطبان برای ارسال انتقاد یا پیشنهاد خودبه بخش یا واحد مربوطه باید ، ابتدای پیامک خود یکی از کلمات کلیدی در نظر گرفته شده را درج و بعد از آن متن مورد نظر خود را به شما ارسال کنند. نکته جالب اینجاست که تمام دریافتهای سامانه میتواند برروی گوشی مدیر دایورت شود و مدیر بدون اینکه مستقیم به گوشی وی پیامک داده باشند از پیامهایی که به سامانه داده میشود باخبر باشد
  • + -

    اضافه کردن تبریکات و مدیریت تبریکات

    در این قسمت می توانید رویدادهایی مانند تولد مشتریان خود را از طریق سامانه بطور خودکار به آنها تبریک بگویید. در دفتر چه تلفن سامانه تان شما شماره های خود را در قالب گروههای مختلف مثل مشتریان ، کارمندان و ... ذخیره مینمایید که در بخش تبریکات می توانید با تیک زدن هر کدام از این گروهها به سیستم دستور دهید که به صورت خودکار در روز تولدشان یک پیام تبریک از طرف شما برای آنها ارسال نماید
  • + -

    اضافه کردن اخطاریه ها و و مدیریت آن

    در این بخش شما میتوانید برای مواردی مانند سررسید چک ، پایان یافتن بیمه ها و شبیه آن پیامک اخطار ایجاد نمایید. شماره ای که می خواهید پیامک شما از آن ارسال گردد و دفترچه مورد نظر خود را تعیین نمایید و همچنین فیلد مورد نظرتان را انتخاب کنید.سپس تعداد روزهای مورد نظر خود را برای ارسال اخطاریه قبل از سررسید مربوطه تایپ نمایید سپس سیستم به صورت خودکار از چند روز قبل به طور مثال تاریخ سررسید بدهی و یا چک را به مخاطبانتات اعلام مینماید
  • + -

    اضافه کردن اقساط ( اخطار ماهانه)

    در این قسمت میتوانید اقساط خود را ثبت کنید و بصورت ماهانه راس آن تاریخ اقساط یادآوری میشوند در این قسمت به قسمت روز تاریخ ثبت شده شما در فیلد اضافه دفترچه توجه میشود .
خدمات هوشمند و وب سرویس
مدیریت همکاران
امکانات بخش مدیریت
  • + -

    مدیریت remote data base

  • + -

    خدمات وبسرویس

  • + -

    افزونه ها

  • + -

    ثبت همکار جدید

    در صورتی که بجز شما نیاز باشد که دیگر همکارانتان نیز به سامانه دسترسی داشته تا از قسمتی و یا تمام امکانات موجود در آن استفاده نمایند در این قسمت شما می توانید برای همکاران خود یک user ایجاد کنید . همچنین این قابلیت شما را قادر می سازد تا از تمام فعالیت های همکار خود در سایت مطلع شوید .
  • + -

    مدیریت همکاران

    در این بخش میتوانید فعالیت دیگر همکارانی user را که ساخته اید مونیتور کنید
  • + -

    ایجاد کاربر جدید و مدیریت کاربران

    در این بخش شما میتوانید با ایجاد یک کاربر جدیداطلاعات و نوع panel را برای کاربر خود ویرایش کنید. اطلاعات کاربر را وارد نمایید ودر آخر بر روی نوع پنل یا سطح دسترسی که می خواهید به کاربر خود اختصاص دهید کلیک نمایید و فعال یا غیر فعال بودن اکانت کاربر و همچنین امکان ارسال را تعیین و سپس ساخت کاربر را بزنید.شماره ای را که می خواهید برای کاربر خود فعال کنید را انتخاب نمایید .در صورتی که می خواهید امکان ارسال و امکان دریافت پیامک را برای او فعال نمایید تیک گزینه های مربوطه را بزنید و اضافه کن را کلیک کنید.
  • + -

    قیمت گذاری

    قیمت گذاری: در این بخش از سیستم شما میتوانید قیمت فروش هر پیامک خود را به فارسی و انگلیسی تعیین کنید
  • + -

    ویرایش اطلاعات تماس

    ‌در این بخش برای مشتریان و کاربرانتان میتوانید اطلاعات مربوط به حساب های بانکی و اطلاعات تماس را وارد نمایید.
  • + -

    تغییر لوگوی پنل

    لوگوی اختصاصی پنل خود را در این بخش می توانید قرار داده تا در صفحه ورود شما لوگور اختصاصی شما نمایش داده شود
  • + -

    تراکنشها

    در این بخش تمام ورود و خروجهای مالی خود و کاربرانتان را می توانید مشاهده نمایید ( منظور از کاربر تمام کسانی است که شما به آنها سامانه ارسال پیامک فروخته اید)
  • + -

    ثبت دامنه و ترمینال

    شما میتوانید دامین (com.نام انتخابی شما .www) شخصی خود را برای ورود کاربرانتان در اینجا به سیستم معرفی نموده تا کاربرانتان با زدن دامین شما وارد صفحه ورود به پنل شوند . درضمن در صورت تمایل میتوانید از یکی از بانکهایی که درگاه اینترنتی واگذار میکنند (مانند بانک ملت ، بانک سامان و..) جهت سامانه خود درخواست درگاه نموده تا کاربرانتان از درگاه اختصاصی شما اقدام به خرید شارژ یا خرید سامانه نمایند . که البته با توجه به قرار داشتن درگاه بسیار پیشرفته ای که برروی این سامانه هست شما عملا نیاز به درگاه اختصاصی ندارید .
  • + -

    قیمت گذاری بسته های آنلاین

    شما میتوانید سامانه های خود را در قالب بسته های متفاوتی تعریف نمایید و برای هربسته با توجه به میزان امکاناتی که برای آن درنظر میگیرید قیمتی متفاوت در نظر بگیرید .
  • + -

    ثبت نام آنلاین

    در صفحه ورود به سامانه شما یک گزینه به نام ثبت نام آنلاین قرار داده شده تا تمام متقاضیان خرید سامانه از شما در هر کجای ایران که باشند بتوانند از طریق صفحه ثبت نام آنلاین بدون نیاز به مراجعه دفتر کار شما از طریق اینترنت اقدام به خرید سامانه نمایند . در صورتی که دارای سایت اختصاصی باشید نیز میتوانید آدرس صفحه ثبت نام آنلاین سامانه خود را درسایت خود قرار دهید
  • + -

    مدیریت مدارک ارسال شده

    کاربران شما برای فعال سازی سامانه هایشان نیاز دارند که مدارک هویتیشان را مانند کارت ملی ، شناسنامه ، مجوز کار یا فعالیت تجاری و.. خود را اسکن و در سامانه خود آپلود نمایند . که شما از طریق این بخش مدارک ارسالی کاربرانتان را می توانید مشاهده و مورد تایید قرار دهید .