گارانتی رضایت مشتریان

رضایت کامل شما از پیامک ساپ بزرگترین هدف ماست و به همین دلیل ما نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با ارائه با کیفیت ترین خدمات به این هدف نائل شویم .

برنامه ” گارانتی رضایت ” بخشی از تلاش ما در این راستا است . شما می‌توانید آن دسته از خدمات پیامک ساپ را که تحت پوشش این برنامه قرار دارند به مدت یک هفته از تاریخ خریداری به هر دلیل به ما بازگردانید که یا با خدمات جدیدی تعویض شود و یا کل قیمتی که برای آن پرداخته‌اید را دریافت نمائید .

آن چه که ما را قادر می‌سازد تا چنین خدمتی را به مشتریان سامانه ارسال پیامک ساپ ارائه کنیم اعتقادمان به کیفیت خدمات ارائه شده در مجموعه بزرگ ساپ  است .

در طرح گارانتی رضایت مشتری با توجه به موارد زیر ، هزینه پرداخت شده توسط مشتری در صورت عدم رضایت ایشان ، برگشت داده خواهد شد .

از شما خواهشمندیم جهت استفاده از گارانتی رضایت به موارد زیر دقت نمایید :

تنها پنل های کاربری سامانه ارسال پیام کوتاه ساپ دارای طرح گارانتی رضایت می باشد و پنل های نمایندگی شامل این طرح نخواهد بود .

این طرح تا یک هفته پس از زمان خرید مورد پذیرش واحد فروش شرکت ساپ قرار می‌گیرند .

با توجه به اینکه خطوط اختصاصی به نام کاربر ثبت شده و در صورت مرجوع سازی قابل استفاده نخواهد بود ، هزینه خط اختصاصی کسر و مابقی هزینه به صورت کامل برگشت داده میشود .

در صورتی هزینه سامانه به طور کامل برگشت داده میشود که هیچ گونه ارسال یا دریافتی در سامانه صورت نگرفته باشد .