کاربرد پیام برای نشریات

کاربرد پیام برای نشریات

۱- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.

۲- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ

۳- اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک (مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)

۴- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.

۵- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان (شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید)

۶- برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار .

۷- برگزاری نظرسنجی پیامکی (به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخان)

۸- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها(امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده

۹- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد(ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند )

۱۰- ارسال اخبار به شهروندان

۱۱- صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر(نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها)

۱۲- ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار

۱۳- ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و …)

۱۴- ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات

۱۵- ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و …